Saturday, December 7, 2013

STROLL

Pictures by Sofia P. (1100Days)  |  Coat: Zara (long time ago)  |  Pants: Zara  |  Bag: Lefties  |  Boots: Topshop  |  Earrings: H&M

Cold days ask for big coats. So here is the first post of me wearing a big cozy warm winter coat. I got it a long time ago but it looks timeless to me. It's a huge wrap around kind of coat and it's so simple and easy to wear. Another big love in this post is the bag. I got it for so little at Lefties and I've been using it nearly everyday 'cause it matches everything!. It's also really big which is something that a girl needs. I can't wait for Christmas to come. It's probably my favorite time of the whole year. I just love my family's traditions and that we all get to be together. It's always a lot of fun. Hope you liked this one!

Dias frios obrigam a casacos quentes. Por isso, aqui está o meu primeiro post a usar um casacão de inverno. Já o tenho há anos mas para mim vai ser sempre intemporal. É tão simples e o cinto à volta da cintura torna-o bastante fácil de usar, pouco complicado. Outra das peças a realçar neste post é a mala. Comprei-a na Lefties por tão pouco e tenho a usado sem parar porque fica bem com praticamente tudo! Também é bastante grande, que é um aspecto sempre favorável já que nós mulheres gostamos de meter tudo lá para dentro. Mal posso esperar pelo Natal, é a minha altura favorita do ano. Adoro todas as tradições da minha família e porque podemos estar todos juntos. É sempre super divertido. Espero que tenham gostado deste look!



No comments:

Post a Comment