Saturday, June 15, 2013

WISHLIST


Here is a little somethin' somethin' for all you total-white lovers. A white skort (which is already in my posession) and a white vest (still thinking about it, not a big vest person, they bug me). The sunglasses are just WOW! Love them and got them as soon as I saw them. I'm still on the hunt for that iPhone case, too bad it was sold out at the Zara I went to. I know, a little too Zara obssessed, but what can you dooo? Gotta love it. Toodles!

Aqui estão uns pequeninos desejos para todos os amantes do branco total. Os skorts brancos (que já estão na minha posse) e o colete branco (ainda estou indecisa, não sou uma grande adepta de coletes, chateiam-me). Os óculos de sol com padrão de tartaruga são simplesmente WOW! Adoro-os e fui buscá-los assim que os vi. Ainda estou à procura desta capa para o iPhone, mas estava esgotada na Zara a que fui. Eu sei, um bocadinho obcecada com a Zara e devia mudar de ares maas, o que é que se pode fazer? É impossível não gostar das coisas deles. Adeuzinho!

No comments:

Post a Comment